Научи най-новите стратегии във Facebook & Instagram и ги приложи в твоя бизнес!

Ела на ТРЕТОТО издание на нашата практическа бизнес конференция и научи най-новите тенденции и работещи стратегии във Facebook & Instagram, които се използват от най-опитните агенции, специалисти и големи брандове в страната! Конференцията ще бъде открита от официалния представител на Facebook за България.

15 Ноември
Интер Експо център
500 участници

ТЕМИ НА КОНФЕРЕНЦИЯТА

  • Промени и новoсти във Facebook Ads

  • Рекламни стратегии и съвети за E-commerce

  • Реклама и инфлуенсъри в Instagram

  • Съвети за личен и корпоративен Branding във Facebook & Instagram

  • Принципи за създаване на Social media стратегия

  • Design & Copywriting за постове и реклама

  • Рекламни стратегии за Услуги и B2B бизнеси

  • Успешни истории и съвети от начинаещи и мениджъри на големи брандове

ЛЕКТОРИ

Ваня Дунчева е част от екипа на Httpool (официален рекламен партньор на Facebook в България, както и ексклузивен търговски партньор на Twitter и LinkedIn в България и Румъния).

Тя е с 13 годишен опит в дигиталната индустрия. Специализирала е в областта на продажбите, стратегическо планиране и имплементиране на нови продукти.

Преди Httpool е работила в едни от най-големите медийни групи в България, Нет Инфо, БТВ, Санома Блясък.

Ваня обича да работи с хора, търси нови запознанства и е убедена че работата в екип освен предизвикателства, води след себе си и страхотно удовлетворение. Мотивация намира в новите идеи, подплатени с точни аргументи и професионално отношение. Често може да я засечете в планината или на някое алтернативно събитие.

Лазар Малаков е част от екипа на Httpool (официален рекламен партньор на Facebook в България, както и ексклузивен търговски партньор на Twitter и LinkedIn в България и Румъния). Той има богат опит в различни индустрии в сферата на маркетинга, рекламата и продажбите. Вярва, че правилният подбор на целева аудитория е най-вече логическа задача с активна употреба на база данни.

Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с 7 години практически опит.

Неговото дигитално приключение започва през 2012г.  като първия маркетинг специалист в екипа на pCloud.com. През лятото на 2013г. с брат си създават Zapomedia.com (дигитална маркетинг агенция), с която са работили по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и ecommerce брандове в различни сфери като Teodor (мода), Vikiwat (електроника), Ofertomed (здраве) и др.

През 2014г. екипът на Zapomedia стартира платформата Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес), с която за периода от 3 години над 2,000 души са преминали през платени Facebook обучения. Едни от компаниите, които са се доверили на неговия опит чрез обучения и консултации, са: Pfizer, Forbes Bulgaria, SoftUni, Банка ДСК, Grazia, EO Dent, Runners и др.

От края на 2016г. със своя екип активно разработват 3 свои онлайн магазина, професионалната бизнес програма по дигитален маркетинг - DigitalPRO и безплатното мобилно приложение за изплащане на компенсации при закъснели полети - Colibra.io.

Стилиян е организатор на първата Facebook конференция в България - F5, и създател на първия и най-продаван онлайн курс за Facebook Маркетинг в България.

Александър Славов е експерт в областта на рекламата и комуникацията, специализиран в Creative & Content маркетинга. За своя над 9-годишен опит в тази сфера той е заемал позициите на Copywriter и творчески директор, а в момента един от Творческите директори в All Channels Communication – най-голямата независима комуникационна агенция в България.

Биографията му включва редица проекти, спечелили награди от Effie, ФАРА, WebIt, Българската асоциация на рекламодателите, БАПРА и други, а перлата в портфолиото му е онлайн (и не само) комуникацията на Крадецът на ябълки. Сред клиентите, за които е разработвал стратегически и комуникационни решения, са Райфайзенбанк, Kaufland, Stolichno, Starobrno, Оргахим, The Mall, WWF, eSky, Jameson и други.

Преди да започне да се занимава с реклама и маркетинг Александър стартира кариерата си като PR, а след това се развива като редактор и главен редактор в няколко автомобилни онлайн издания. Рекламата и дигиталната комуникация обаче го завладяват, а доказателство за постиженията му е и поканата за участие в първата Facebook конференция в България.

Бисер Вълов е основател на BEYOND ID и BEYOND ACADEMY.

Консултант по дигитален маркетинг. Има защитена бакалавърска степен по „Връзки с обществеността“ и магистърска степен по „Публична комуникация“ в СУ.

От 6 години е основател и управляващ директор на бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio. Сред клиентите на дигиталната му агенция са Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, NIVEA, Eucerin, Happy Bar&Grill, Escapelle, NOVA TV, ShopSector.com, Baristo и Ozone.bg

Бисер е активен преподавател, участвал като лектор на десетки семинари и конференции за дигитален маркетинг, сред които WEBIT, SoftUni Digital, Digitex, Social Me Workshop, eAcademy & friends, PresenTHINK, SEO конференция и др. От 4 години е създател и на Beyond Academy – обучителна програма, чиято мисия е да преподава дигитален маркетинг на разбираем и ясен за всички език.

Предприемач от 2004-та година, Благой Никушев е създал и наложил компании в различни индустрии през годините:

- Слаботокова фирма, с която печели два златни медала от Пловдивския панаир за създаването на продукти в сферата на видеонаблюдението и видеоанализа

- Най-голямата WIFI рекламна мрежа в България, с повече от 200 хиляди месечни потребители

- Един от първите стартъпи в България, с който се конкурира успешно на американския и руския пазар

Последните няколко години Благой развива Zebra Digital – агенция за цялостно дигитално обслужване с фокус върху резултатите и много собствени технологии, с клиенти като А1, Декатлон, Комсед, LG и други.

Стелла Цокева се занимава в маркетинг от 14 години, преминавайки постепенно от традиционен към изцяло дигитален маркетинг. В момента е съдружник и Digital Marketing Strategist в агенция What If, където отговаря за създаването и изпълнението на цялостни дигитални стратегии за клиентите. Има опит както с B2C брандове от ранга на Philadelphia, Lavazza, Jägermeister, Верея, Opticlasa, Победа, AIKO, Фантастико и други, така и с големи B2B компании, опериращи на международния пазар.

Илияна Дадарова е завършила международен бизнес и мениджмънт в Холандия, където специализира в областта на маркетинга. С дигитален маркетинг се занимава задълбочено от 2 години, а към момента е Social media expert в агенция What If, където отговаря за цялостното дигитално развитие и позициониране на редица български клиенти като MAN, Кенар, К-експрес, eBag.bg, 10minutesBBQ, както и за част от американските клиенти на агенцията - Frost King, Raritan Valley Community College и други. Поддържа също така собствен блог с набираща популярност - Happy Twenty-Something.

Интересът на Айлин Адемова да разказва истории определя професионалния ѝ път, който през журналистиката стига до рекламата. От 4 години се занимава с копирайтинг, дигитален и social media маркетинг и изготвяне на креативни стратегии.

В момента е Social media expert в агенция What If, където се грижи за онлайн присъствието на брандове като Fantastico, Bella, Pobeda, Philadelphia, AIKO, Mömax, Ecopack, InoVino и други.

Валентина Куцева завършва висше образование в Щутгарт, Германия, а след това живее близо 2 години в Калифорния, САЩ, където трупа опит като маркетинг експерт за група от фирми в индустриалния (B2B) сектор. Преди да се завърне в България, тя е работила в Германия, Холандия и САЩ.

Валентина и нейният партньор Иван са основатели на бранда Limacon, който оперира в 3

направления: Limacon Marketing, Limacon Event Center и Limacon SalesHub.

Валентина и Иван основават Limacon Marketing преди четири години. Компанията е по-известна като външен маркетинг отдел на средни и големи фирми в B2B сектора. В своята същност Limacon Marketing помага на клиентите си да изграждат и менежират ежемесечно дългосрочна маркетинг стратегия с цел тяхното упешно позициониране на българския и световен пазар.

През 2016 година Валентина и Иван стартират и Limacon Event Center - водеща офлайн платформа за бизнес хора в Пловдив, които искат да усъвършенстват своите професионални и меки умения. С над 2 хиляди посетители и повече от 50 обучения и събития годишно, Limacon Event Center се превърна в мястото за развитие на професионални и меки умения в Пловдив.

В началото на 2019 година стартира и третият бранд на компанията - Limacon SalesHub - първият sales solution partner на Hubspot за България – една от най-големите платформи за маркетинг и продажбени автоматизации в света. Limacon SalesHub предоставя цялостни решения за оптимизация на продажбени процеси и въшна услуга за допълнително генериране на повече потенциални клиенти и реални продажби за вашия бизнес.

Мартин Попов е управител на дигиталната агенция Interactive Share.

Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.

Повече от 9 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.

Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.

През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, бил е жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.

Боян Москов е собственик на дигитална агенция InteractiveOrb, софтуер за създаване на продажбени фунии - ConvertBuilder, академия за онлайн маркетинг - Masterclass.bg и 2 собствени онлайн магазина.

Със своята агенция за дигитален маркетинг с екип от 10 човека работят с десетки онлайн бизнеси в България и чужбина, някои от които са едни от най-големите брандове - Зора, Спорт Депо, Фитнеси Пулс, Адрес и Имотека - недвижими имоти и други. Рекламният бюджет, който управляват, е над 1 000 000 лв.

Само 1 от клиентите им е с бюджет от 400 000 лв/месец(може би сред най-големите рекламодатели в България).

Боян е лектор в едни от най-популярните конференции за онлайн маркетинг у нас, сред които: F5 Фейсбук Конференция, Innowave, Шумът на парите, DigitalPro, Digital 4 Plovdiv, УЛРП и води магистърска програма по дигитален маркетинг към ВУЗФ.

През март месец на 2019 Боян и съдружничката му Мария Боева направиха първото си турне у нас - Варна, Пловдив и Бургас, където на събитията им събраха около 700 души.

Също така Боян и екипът му са създатели на един от най-вирусните Messenger ботове в света, който събра около 138 000 абоната за 48 часа с около $20 рекламен бюджет.

Ленко Йорданов е Дигитален мениджър в Xplora, където създава и управлява реализирането на дигитални стратегии на компании, и в частност в социалните мрежи. От септември 2019 Ленко е и съдружник с Xplora в Xplora Academy - платформа за онлайн и офлайн обучения по дигитален маркетинг.

Сред компаниите, за които Ленко и екипът му в Xplora от 13 човека управляват рекламата и присъствието в социалните мрежи, са Skoda, Easycredit, Zagorka, Сладкарници Неделя, Primex, Danone, Acer, Schneider Electric и много други. Ленко има над 8 години релевантен опит с локални и глобални марки и работи, или е работил, за бизнеси в България, Румъния, Македония, Великобритания, Германия, САЩ и Азия. Той и екипът му управляват бюджети от над 300 000 евро на годишна база и създават над 2 000 кампании в социалните мрежи годишно.

Ленко е сертифициран Facebook Маркетинг Консултант - Credential ID cert_4rlp1j55. Преподава дигитален маркетинг заедно с Георги Малчев в НБУ, УНСС и във Висше международно бизнес училище Ботевград.

В момента Георги Малчев е управляващ съдружник в агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora. Макар агенцията да съществува от по-малко от 4 години тя се нарежда на 5-то място в класацията на Капитал на дигиталните агенции, и то с оборотите от втората година на агенцията. 

Клиенти на Xplora за целия си дигитален маркетинг са над 60 мултинационални и местни компании, от бързооборотни стоки, през индустриални продукти, до финансови услуги.

Наскоро Георги стартира и https://malchev.net - блог, който представя приложими принципи и подходи, както и много конкретни примери - както за бизнеса, така и за личния живот.

Георги е ментор на стартъпи към Eleven, Endeavor, Founder Institute. Съдружник в стартъп, финансиран в batch 3 на Eleven. Георги е основател в няколко стартъпа, включително един на по-малко от месец.

Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет, както и дигитален маркетинг в Softuni Digital, УНСС и МВБУ.

Сертифициран управленски консултант и сертифициран за управление на операциите. Завършил е executive MBA към Американския университет.

Член на Управителния съвет на IAB Bulgaria от 2016 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години.

Даниела Ничева, Десислава Загорова и Добромира Маринчева са основателки и успешно управляват 2D Influence, агенция за работа със социални мрежи и реализиране на инфлуенсър маркетинг кампании в дигитална среда.

Разработвали са кампании в различни индустрии с клиенти като Puffies, Reebok, Vivre, Hotel Downtown, Energizer и много други.

Палят се от възможностите на дигиталния маркетинг, възможностите за точно проследяване, измерване и планиране на резултати. Винаги се водят от ефективността на маркетинговия бюджет и така стигат до работата с рекламни лица в социалните мрежи.

Заедно комбинират над 40 години опит в корпоративни структури, управлявайки различни отдели – Маркетинг, Продукти и Услуги, ПР, Корпоративни Продажби и Работа с Ключови Клиенти.

Десислава Загорова, Даниела Ничева и Добромира Маринчева са основателки и успешно управляват 2D Influence, агенция за работа със социални мрежи и реализиране на инфлуенсър маркетинг кампании в дигитална среда.

Разработвали са кампании в различни индустрии с клиенти като Puffies, Reebok, Vivre, Hotel Downtown, Energizer и много други.

Палят се от възможностите на дигиталния маркетинг, възможностите за точно проследяване, измерване и планиране на резултати. Винаги се водят от ефективността на маркетинговия бюджет и така стигат до работата с рекламни лица в социалните мрежи.

Заедно комбинират над 40 години опит в корпоративни структури, управлявайки различни отдели – Маркетинг, Продукти и Услуги, ПР, Корпоративни Продажби и Работа с Ключови Клиенти.

Ралица Георгиева e Employer Brand Director в То Тhe Top Agency и съосновател на най-големите събития за Employer Branding в България.

След като прекарва 7 години в два от най-популярните и активни работодатели в България и света (KPMG и Citi), Ралица Георгиева познава управлението на работодателската марка отвътре и отвън.

Темата, за която ще говори, обобщава работата и едно от хобитата на Ралица - социалните мрежи, където тя е събрала над 60 хиляди последователи в течение на повече от 5 години и използва натрупаните умения и на работното място.

Тя управлява разработването, въвеждането и прилагането на Employer Brand услуги и активности в ToTheTop Agency от 2016г., стартирайки с проучването за най-желан работодател в България сред студентите – Graduate Survey. Сега вече е отговорна за всички проучвания за най-желан работодател, изготвяне на цялостни employer brand стратегии, вътрешно и външно измерване на удовлетвореността, ангажираността и познаваемостта на работодателската марка, както и е автор на редица HR и Employer Branding статии, казуси и видео материали.

С помощта на Ралица Георгиева на българския пазар се появява и единствената до момента книга за управление на работодателска марка – „Тайни формули за автентична работодателска марка”.

Рафи Шахугян е Дигитален мениджър в Pierre Fabre, който има 16+ години опит в рекламата и дигиталния маркетинг. Завършва бакалавърска степен Реклама в НБУ.

Работил е в международни корпорации като мениджър на дигитален екип (Studio Moderna, Avon Cosmetics, Pierre Fabre), така и в локални стартъп компании.

Сфери на интерес: маркетинг стратегия, performance маркетинг, маркетинг в социални медии, user interface, customer experience, дизайн и управление.

Виолета Русева е маркетинг експерт с повече от 15 годишен опит в различни компании и браншове.

Магистър по интелектуална собственост и маркетинг, реклама и комуникации от УНСС. От 5 години е маркетинг мениджър на БМИ Брамак и Икопал за България и Македония. 

Леонора Шокордова завършва бакалавърска степен по Международни отношения в University of Portsmouth, UK и магистърската си степен по Международен мениджмънт с Маркетинг в University of Exeter.

Връщайки се в България, започва работа като стажант в Danon, където и всъщност се запалва голямата й страст по маркетинга.

Почти 5 години вече е част от маркетинг екипа на Unilever, отговаряйки пряко за категориите за лична хигиена и
 перилни препарати. Има огромната чест да работи за световно доказали се брандове с кауза като Dove, което превръща работата в нещо повече от просто работа - предизвикателсто, диманика, страст и удовлетворение всеки ден. 

Емилия Ангелова е част от екипа на Ficosota и към момента в ролята си на Маркетинг Мениджър отговаря за развитието на част от марките на компанията за фокус пазари България и Румъния.

Има повече от 6 години опит в маркетинга на FMCG продукти, стратегическо планиране и тактическо изпълнение на кампании за лансиране на нови продукти, изграждане на цялостна комуникационна стратегия и адаптация по пазари в Източна Европа.

Катерина Баева-Тодорова е част от екипа на Нестле България.

Работи и развива дигиталната маркетиг трансформация на компанията за южоизточния пазар, който включва: България, Румъния, Сърбия, Хърватска, Северна Македония, Босна и Херцеговина, Албания и Словения).

Отговоря също и за инфлуенсър маркетинг кампаниите на Нестле в този регион. Развива CSV инициативите на компанията и всичките и брандове в дигиталния свят.

Стефани Събчева, или по-позната на женската аудитория като Стефани Спорт, e само на 23 години, а вече има собствен бранд хранителни добавки, с който се справя доста успешно. Започва като напълно начинаеща и за 2 години успява да реализира продажби за над 600 000 лева. 

Освен че е сертифициран фитнес треньор и консултант по хранене, тя се интересува и от дигитален маркетинг, с помощта на който успява да постига тези резултати.

Стефани има близо 40 000 последователи във Facebook и близо 24 000 в Инстаграм, които мотивира ежедневно и заразява с усмивката си.

Илиан Вълчев е на 23г и от 3 години активно се занимава с дигитален маркетинг. Преди 1 година е поел риск и основал собствена бутикова дигитална агенция с екип от 4 човека, които решили да се фокусират върху създаване маркетинг фунии с Content маркетинг за клиенти от b2b сферата и личен брандинг.

Част от клиентите, с които неговият екип е работил, са: Business Adviser, Asistent24, Yassar Markos & Plamen Popov, Станимир Михов и други.

Най-големият успех на неговата агенция е за водеща компания за кредитно консултиране FinCity, за която генерират милиони в оборот чрез прилагането на Content маркетинг стратегия.

Виктор Стоянов е на 27 години, предприемач по душа и професия. На 26 години, вече e имал няколко неуспешни бизнеса и доста загубени пари. Заради тези неуспехи бил доста демотивиран и бил на път да взема възможно най-погрешното решение – да избягая и да търси успеха си в чужбина. Така през май месец 2018 година се ражда и първият му онлайн магазин в партньорство с негов приятел. Започват с начален капитал от 400 лева назаем и трудно успяват да плащат рекламите си.

След точно 1 календарен месец успяват да реализират доста невероятния за тях оборот от близо 30 000лв. Към днешна дата, за малко повече от 1 година проектът им е успял да реализира близо 400 000лв оборот. В момента Виктор развива както своя онлайн магазин, така и fullfilment услуга за онлайн магазини чрез свой офис на Еконт.

ПРОГРАМА

8:30 - 9:30

Регистрация на участниците

*Сканиране на електронни билети във формата на QR код

9:30 - 10:00

Откриване на конференцията

*Представяне на програма, лектори и спонсори на конференцията

10:00 - 10:30

"Помощ от Facebook за вашия бизнес - Мисията възможна!"

*Лазар Малаков и Ваня Дунчева (Httpool - официалният представител на Facebook за България)

10:30 - 11:00

"Как да създадем успешната social media маркетинг стратегия и кои са #thegoodexamples за дизайн и криейтив"

*Стелла Цокева, Айлин Адемова, Илияна Дадарова (What If Agency)

11:00 - 11:30

“Съвети и примери за съдържание и реклама - кое работи за вас, как разбирате, че работи за вас, какво и защо не работи за вас”

*Георги Малчев и Ленко Йорданов (Xplora Agency)

11:30 - 11:45

Кафе пауза от партньори

11:45 - 12:15

"Хуморът като печеливш подход в комуникацията във Facebook"

*Александър Славов (All Channels Communication)

12:15 - 12:45

Big Brands Панел - "Как го правят големите брандове във Facebook?"

*Мартин Попов (InterActive Share), Леонора Шокордова (Unilever), Рафи Шахугян (Pierre Fabre), Виолета Русева (Bramac)

12:45 - 13:15

“Златен маркетинг микс за B2B продукти”

*Валентина Куцева (Limacon Marketing)

13:30 - 14:30

Обедна почивка

14:30 - 15:00

"Стратегия за адаптиране към най-голямата и нова промяна във Facebook Ads, наречена CBO"

*Стилиян Запорожанов (Zapomedia & DigitalPRO)

15:00 - 15:30

Е-commerce Панел - "Съвети и хакове за повече продажби"

*Ленко Йорданов (Xplora), Боян Москов (Interactive Orb), Бисер Вълов (Beyond ID)

15:30 - 16:00

"Ecommerce Ads: Правилно построяване на фунии за придобиване и задържане на клиенти с интегриране на чатбот и месинджър в тях."

*Благой Никушев (Zebra Digital)

16:00 - 16:30

Кафе пауза от партньори

16:30 - 17:00

Rising Stars Панел - "Как да успеем, ако сме начинаещ"

*Стефани Събчева (StephanieSport), Виктор Стоянов (TopCase), Илиан Вълчев (Valchev Agency)

17:00 - 17:30

“Employer branding във Facebook и Instagram”

*Ралица Георгиева (To The Top Agency & Employer Branding)

17:30 - 18:00

“Ефективна Instagram реклама”

*Даниела Ничева (2D Influence Agency)

18:00 - 18:30

Instagram Панел - "Инфлуенсър Маркетинг като рекламен канал за брандове и бизнеси"

Десислава Загорова (2D Influence), Катерина Баева (Nestle), Емилия Ангелова (Ficosota)

18:30 - 19:00

Закриване на конференцията

ДАТА И МЯСТО

15 Ноември
Интер Експо център
9:30 - 19:00
admin@digitalpro.bg
0896 235 344

ПИСМО ДО ПРИЯТЕЛ/КОЛЕГА

Ако много искате да присъствате на конференцията с ваш приятел или колега, спестете си време и използвайте нашия готов темплейт за писмо, за да го поканите и дадете обобщена информация защо той/тя трябва да дойде с вас.

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

1/ Ще научите най-новото във Facebook и Instagram маркетинга.
2/ Ще направите нови бизнес запознанства със собственици на бизнес и маркетинг специалисти.
3/ Ще получите практическо, полезно и приложимо знание в лекциите на лекторите.
4/ Ще получите конкретни съвети и стратегии от дискусионните панели на лекторите. 
5/ Ще получите подарък материали за писане.
6/ Ще получите безплатно кафе, вода, плодове, палачинки и енергийни напитки от нашите спонсори.

След успешна регистрация ще получите благодарствен мейл, който ще ви изпрати електронен билет във формата на QR код, който е уникален за вас и с който ще може да се регистрирате в деня на конференцията.

Начини на плащане:

1/ Ако се регистрирате с начин на плащане "Банков превод", в писмото ще има банкова информация за заплащане на вашия билет и срок от 3 работни дни от деня на регистрация, в който да направите плащането. След като направите плащането и то бъде валидирано от нас, ще получите благодарственото писмо с вашия билет. (уникален QR код).

2/ При избор на плащане с "Карта", ще бъдете пренасочени към защитения портал за онлайн плащане на MyPOS, където ще може да въведете данните на своята карта. При успешно плащане, ще получите благодарствено писмо с вашия билет (уникален QR код).

Не, не трябва да разпечатвате нищо.

При успешна регистрация ще получите благодарствен мейл с вашия билет под формата на QR код, който е уникален за вашата регистрация. По време на регистрация ще бъдете задължени да покажете своя QR код, за да може да бъде сканиран и автоматично проверен в нашата система. Ако сте закупили ДВОЕН билет, то е задължително двамата участници да присъстват едновременно по време на регистрация, за да бъдат допуснати.

Ако не може да присъствате на конференцията поради лични причини или други планове, ще може да получите възстановяване на сумата на закупения билет, при условие че ни уведомите за това до 1 седмица преди началото на събитието (08.11). След тази дата сумата не може да бъде възстановена, но билетът може да се прехвърли на името на друг участник.