Новости, промени и работещи практики във Facebook & Instagram след iOS 14!

Успешни маркетинг експерти и собственици на онлайн бизнес ще споделят своите работещи практики, които използват след въвеждането на iOS 14! Специален гост - Molly Pitman (CEO @ Smart Marketer).

27 Ноември, Събота
Онлайн със Запис
Билет = 39лв

ЩЕ НАУЧИШ..

  • Промени и новoсти във Facebook рекламата

  • Настройка на Facebook Conversion API

  • Как да анализираме и оптимизираме след iOS14

  • Рекламни стратегии и съвети за E-commerce

  • Как да привличаме клиенти за високо платена услуга

  • Работещи стратегии за B2B и B2C клиенти

  • Новости, тенденции и ангажираност в Instagram

  • Стратегия от 0 до 10,000 последователи в Instagram

Molly Pittman започва своята кариера през 2012г. като стажант в DigitalMarketer с пряк ръководител - един от най-известните маркетолози - Ryan Deiss. Само след 4 години става Вицепрезидент на компанията, отговорна за $16,000,000 рекламен бюджет, носейки стотици милиони в приходи.
 
През 2017г напуска и започва партньорство с Ezra Firestone, като става Изпълнителен Директор (CEO) в SmartMarketer. До днес е обучила над 10,000 собственици на бизнес и специалисти за това как успешно да управляват своя рекламен бюджет в социалните мрежи (в частност Facebook) и е била гост лектор на всички големи конференции за дигитален маркетинг.

Стилиян Запорожанов е онлайн предприемач и Facebook специалист с 9 години практически опит.

Неговото дигитално приключение започва през 2012г.  като първия маркетинг специалист в екипа на pCloud.com. През лятото на 2013г. с брат си създават Zapomedia.com (дигитална маркетинг агенция), с която са работили по общи проекти с Наталия Кобилкина, фитнес модела Лазар Ангелов, мотиватора Юли Тонкин и ecommerce брандове в различни сфери като Teodor (мода), Vikiwat (електроника), Ofertomed (здраве) и др.

През 2014г. екипът на Zapomedia стартира платформата Oba.bg (платформа за онлайн обучения за маркетинг & бизнес), с която за периода от 3 години над 2,000 души са преминали през платени Facebook обучения. Едни от компаниите, които са се доверили на неговия опит чрез обучения и консултации, са: Pfizer, Forbes Bulgaria, SoftUni, Банка ДСК, Grazia, EO Dent, Runners и др.

От края на 2016г. със своя екип активно разработват:
- 3 собствени онлайн магазина
- DigitalPRO - онлайн програма по дигитален маркетинг
- InvestPRO - oнлайн програма по лични финанси и инвестиции
- SalesPRO - онлайн програма по продажби и меки умения


Стилиян е организатор на първата Facebook конференция в България - F5, и създател на първия и най-продаван онлайн курс за Facebook Маркетинг в България.

Александър Георгиев е създател на дигитална агенция Advertise BG.

Завършил е бакалавър eCommerce и магистратура Wireless Enterprise Business Systems в Brunel University, западен Лондон.

Практикува дигитален маркетинг вече над 13 години в България и чужбина. Започва кариерата си като предлага Google AdWords услуги на малки и средни бизнеси във Великобритания през 2007 година.

Алекс е Google Certified Trainer, като в момента в Advertise е фокусиран върху изграждането на цялостни дигитални стратегии и Conversion Rate Optimisation.

През годините е работил с много от големите брандове на българския пазар, част от тях са Plesio, 7777.bg , Sport Depot, Peugeot, T Market, Бяла Карта, Activ Trades, A1 , Viber и много други.

Google Ads е слабост на Александър, защото това е първият канал, с който е започнал кариерата си и винаги е работил в изключително тесни отношения с екипа на Google Ireland.

Александър е лектор на курса Google Ads Маркетинг.

Гала Цонева - Ръководител на отдел Социални медии в дигитална агенция Advertise с близо 7-годишен опит в областта.

Работила е както с малки и средни бизнеси, така и с големи компании като Sport Depot, Cannon, Национална лотария, Gala Collezione, Фантастико и др.

Обича да тества нови подходи за реклама и криейтив и да участва в целия процес на Facebook Marketing-a - от идеята за криейтив до анализа на резултатите.

Гала е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.

Борислав Велев e експерт по дигитален и перформънс маркетинг с дългогодишен опит и текущ Client Solutions Manager for Facebook в Httpool България – официален представител на Facebook, Twitter, LinkedIn, Spotify, TikTok и други.

От 2005-та година насам Борислав се занимава с изграждането на цялостно уеб представяне, маркетинг фунии и съответно дигитален маркетинг за редица български и международни клиенти. Работил е като Project Manager за Angelbird Technologies (Austria) и като бизнес консултант за редица брандове и предприемачи, след което се фокусира основно върху изграждането на маркетинг кампании за свои директни клиенти.

Вече повече от година е Client Solutions Manager Education Lead for Facebook в българското представителство на компанията Httpool и консултира някои от най-успешните български компании и рекламни агенции в областта на Фейсбук рекламата.

Велев е сертифициран Facebook специалист и един от първите сертифицирани Facebook Trainers за България.

Борислав е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.

Вик Динев е консултант по дигитален маркетинг. Има защитена магистърска степен по „Мениджмънт“ в University of Liverpool.

Професионалният му опит включва 7 години в областта на дигиталния маркетинг. От шест години работи като мениджър проекти в бутиковата дигитална агенция BEYOND ID Studio.

Ръководил е дигитални проекти на клиенти като Happy Bar & Grill, Captain Cook, WWF, Eucerin, ShopSector.com, Rezzo.bg, ERA Real Estate, Baristo, Sprint Bicycles.

Виктор е основател и лектор на първото задълбочено обучение по инстаграм маркетинг в България. Провеждал е лекции на тема инстаграм и снапчат маркетинг в Soft Uni. Ръководил е вътрешнофирмени обучения по социални медии (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn) за клиенти на BEYOND ID Studio.

Вик е участник и гост лектор в обучения и събития, организирани от DigitalPRO.

Жени Пасторка завършва висшето си образование със специалност „Маркетинг“ във Великотърновския университет. Две години от студентството си отдава на доброволчеството, като вицепрезидент „Маркетинг и комуникации“ в AIESEC – най-голямата студентска организация в света.

Нона Татарлиева започва развитието си от Софийски Университет със специалност "Връзки с обществеността". Работила е в PR агенция и е създавала съдържание за лайфстайл блогове.

Днес Жени и Нона са онлайн маркетинг специалисти в Limacon – компания, която работи като външен маркетинг отдел за близо 40 български и международни компании и е първият HubSpot Solution Partner за България. И двете се занимават със създаването на съдържание и планирането на стратегии за известни брандове и водещи индустриални компании. Основната им мисия е да ангажират аудиторията на своите клиенти с атрактивни активации и креативни кампании, с които да генерират качествени лийдове и онлайн продажби. Определят себе си като community builders, защото силно вярват, че със създаденото съдържание изграждат лоялно общество.

Кристина се занимава с дигитален маркетинг от 5 години. Кариерата ѝ стартира в Netpeak, като преди това има опит в работата с клиент в e-commerce проект, който оперира на повече от 7 пазара.

Tя стартира нa позиция Project manager в Netpeak и ръководи едни от най-големите e-commerce проекти в най-различни сфери, сред които Техномаркет, Ozone, Domko и Mania.

От 2020 година насам е Project Manager Team Lead, като ръководи екип от 5 Project мениджъри. Изнася лекции и курсове по дигитален маркетинг в Softuni Digital и IAB Bulgaria.

Виктор Стоилов е онлайн маркетолог и основател на дигитална агенция Markademics. Фокусът на него и колегите му е върху изграждането на персонализирани рекламни стратегии за онлайн магазини.

Още с основаването на Markademics през 2017-та година, решава да опита да развива дейност паралелно на българския и международния пазар, което се оказва много добър ход и в момента по-голямата част от проектите на агенцията са именно в чужбина. За малко над 4 години има възможността да работи по проекти в над 15 страни и да управлява пряко над 3 милиона долара рекламен бюджет.

Паралелно и в следствие на дейността на Markademics, преди малко над година решава да стартира свои собствени онлайн магазини, които да развива както на българския, така и на международния пазар, с което да разшири и дейността и възможностите на целия екип.

Мартин Попов е управител на дигиталната агенция Interactive Share.

Той има 15 години опит в дигиталния маркетинг и реклама и е един от водещите дигитални маркетингови експерти в България.

Повече от 12 години неговата компания е една от водещите дигитални агенции у нас.

Фокусът и силата на агенцията е в реализирането на мащабни и интегрирани кампании в дигиталната среда, целящи повишаване на приходите на техните партньори.

През годините Мартин е участвал и организирал десетки конференции и семинари на тема дигитален маркетинг и реклама, бил е жури на редица конкурси и чест гост в телевизионни бизнес предавания.

Мартин е лектор на лурска Управление на Дигитална Агенция.

Станислав Чакъров е съосновател на Aesthetic By Science и фитнес инфлуенсър с над 47,000 последователи в YouTube и с общо над 100,000 във Facebook. 

Завършил е висшето си образование във Варна, специаност счетоводство и контрол, но страстта му винаги ми е била в спорта. Баскетбол, карате, фитнес. Бивш състезател по киокушин карате, но в последствие фитнесът надделява и решава дори да го превърна в професия.

Благодарение на екипа зад Aesthetic By Science, за 6 години са помогнали на хиляди хора да трансформират тялото си и начина си на живот завинаги, в резултат на което, разбира се и бизнесът им стремглаво се развива.

Опитен дигитален маркетолог, практикуващ на 6 континента (Антарктида остава блян...засега) и тясно специализиран в модулирането на ефективно социално присъствие.
 
Колаборирал с брандове като Cambridge Clothing, UNICEF и FEMA в оптимизацията на техните кампании в социалните мрежи, храбрият маркетолог разполага с необходимите стратегически, тактически и практически умения, за да изстреля всеки бизнес в стратосферата.
 
Като доказателство за това служи неговото собствено присъствие в социалните мрежи надхвърлящо 200 000 последователи сумарно в платформите Instagram, YouTube & LinkedIn.

Мирослава е специалист по маркетинг и комуникации, запалена по социална отговорност с над 13 години опит в корпоративния свят. Притежава магистърска степен по „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“, надграждаща бакалавър „Връзки с обществеността“ и бакалавър „Реклама“ от Нов български университет.

Преди да приеме позицията Бранд маркетинг мениджър в eMAG, Мирослава е била част от маркетинг и комуникационните отдели на The Coca-Cola Company, Сладкарници “Неделя” и Lidl.

Описва себе си като лъчезарен, но упорит професионалист, който вярва, че комуникациите и марките трябва да дават добавена стойност. Притежава умения в стратегическото планиране с фокус върху резултатите и новите маркетинг похвати.

ПРОГРАМА

9:30 - 10:00

Откриване на конференцията

*На живо в затворена Facebook група чрез софтуер за онлайн събития

10:00 - 10:30

"6 грешки при създаване на маркетинг стратегия, които може би правиш, но не знаеш"

Успехът на даден бизнес зависи пряко от неговата маркетинг стратегия. След 15+ години опит, хиляди проведени срещи с клиенти и работа с над 400 големи компании, Мартин Попов ще ни сподели кои са най-честите стратегически грешки, които бизнесите правят в различните етапи от тяхното развитие, и как да ги избегнем.

10:30 - 11:00

"Как да се справим успешно с всички промени през 2021г"

През последната година хиляди нови бизнеси започнаха да рекламират, a Facebook направи множество промени в платформата. Цената на рекламата и конкуренцията се повишиха. Виктор Стоилов ще ни сподели всички новости, своите добри практики за ефективни реклами и върху какво трябва да се фокусираме за по-добри дългосрочни резултати.

11:00 - 11:30

"Моите изпитани съвети за по-добри Performance кампании във Facebook"

След близо 8-годишен опит в областта и успешни кампании за големи брандове като Sport Depot, Cannon, Национална лотария, Gala Collezione, Фантастико и други, Гала Цонева ще ни сподели своите изпитани добри практики за по-ефективни реклами, подкрепени с примери за отлични резултати, постигнати с нейни клиенти.

11:30 - 12:00

"Рекламен Creative, който провокира действие"

Благодарение на своя дългогодишен опит в дигиталния маркетинг, както и ежедневните консултации с клиенти и разговори с колеги от Facebook, Борислав научава водещите принципи, които правят една реклама успешна. Той ще сподели с нас как да създадем ангажиращ Creative, който грабва интереса и кара потребителите да действат веднага, както и списък с препоръки директно от Facebook.

12:00 - 12:30

"Facebook Conversion API - измерване и персонализиран маркетинг без бисквитки"

С наближаването на края на third-party бисквитките, онлайн маркетингът неизбежно ще претъпи промени. Как ще проследяваме ефективност и ще правим персонализирана реклама? Алекс Георгиев разказва за новите възможности през призмата на Facebook CAPI.

12:30 - 13:30

ОБЕДНА ПОЧИВКА

13:30 - 14:00

“Нашата 7-цифрена Product Launch стратегия”

Как да привлечем вниманието, когато никой не ни познава? Как да се отличим от конкуренцията? Как да накараме хората да купят нашия продукт бързо? В своята лекция, организаторът на конференцията - Стилиян Запорожанов, ще ни сподели иновационната Product Launch стратегия, която неговият екип използва за създаване на нечестно предимство и генериране на 7-цифрени резултати за последната година.

14:00 - 14:30

"Троен дневен оборот и двойни регистрации за рождения ден на Mania.bg - идеи за еднодневна акция във Facebook"

През годината традиционно има няколко известни “повода за пазаруване”, като Черен петък и Коледни намаления. Кристина Радева от Netpeak споделя как да създадете такъв повод за вашия бизнес, как да го “добавите” в календара на потребителя, как да го промотирате и какви резултати може да донесе това.

14:30 - 15:00

"Как да създадем успешен „магнит“ и ефективна Facebook реклама за привличане на B2B и B2C клиенти"

В България малко B2B бизнеси успяват да привличат успешно клиенти от Facebook. Причината е, че не знаят как. Жени и Нона ще ни споделят своя процес за създаване на атрактивни "магнити" с дизайн и послания към тях, както и как успешно да синхронизираме работата на маркетинг екипа и търговците за максимален успех на кампанията.

15:00 - 15:30

"Как планират големите и какъв е ключът за потребителското сърце"

Чудите ли се как планират водещите компании? Какви са предизвикателствата за тях, как залагат целите си, избират подход и мерят успеха в кампаниите си? Мирослава Станева ще ни сподели интересни и конкретни примери от eMAG България за това не само как да продаваме, но и да изградим връзка с клиентите си.

15:30 - 16:00

ПОЧИВКА

16:00 - 16:30

"Маркетинг стратегия и продажби на високоплатени услуги във Facebook"

Чудиш се дали можеш да накараш клиент да купи скъп продукт или услуга с Facebook реклама? Фитнес инфлуенсърът и предприемач Станислав Чакъров ще ни сподели как с неговите партньори и екип създават ефективна маркетинг фуния, с която успяват да продават своята високоплатена услуга с 4-цифрена сума, удвоявайки бизнеса си всяка година.

16:30 - 17:00

"Новости и тенденции в Instagram"

Последната година донесе солиден брой качествени промени и в Instagram. Как използването на Reels може да допринесе за повече ефективност в маркетинг усилията ни? Кои са най-важните фактори за повече видимост на постовете ни по последни данни от Instagram? Как да увеличим продажбите с помощта на линкове в Story? Отговорите ще ни даде консултантът по дигитален маркетинг Вик Динев.

17:00 - 17:30

"От 0 до 10 000 последователи в Instagram"

Искаш да научиш как да развиеш своя личен или бизнес профил в Instagram? С над общо 200,000 последователи в Instagram, Linkedin & Youtube, Храбрен Банков ще сподели конкретен процес, който ще ти покаже как да достигнеш 10,000 последователи по най-краткия начин с 2 подхода за растеж, които повече хора дори не знаят, че съществуват.

17:30 - 18:30

"Бъдещето на Дигиталния маркетинг и Facebook рекламата"

Една от най-известните и успешни дигитални маркетолози в света - Molly Pittman, ще сподели в интервю своите работещи практики за създаване на кампании, рекламни послания и съвети от нейната практика. Ще чуем негйната прогноза за бъдещето на Facebook рекламата и дигиталния маркетинг след iOS 14.

18:30

ЗАКРИВАНЕ

ДАТА И МЯСТО

27 Ноември, Събота
Онлайн със Запис
9:30 - 18:30
admin@digitalpro.bg
0896 235 344

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Да, ще има запис.

Като бонус към билета, всеки участник ще има достъп до видео запис на лекциите от конференцията до 20.12.2021г, с възможност за гледане директно от Facebook групата, в която ще се проведе събитието.

 

1/ Ще научите най-новото във Facebook и Instagram маркетинга.
2/ Ще направите нови бизнес запознанства със собственици на бизнес и маркетинг специалисти.
3/ Ще получите практическо, полезно и приложимо знание в лекциите на лекторите.
4/ Ще получите конкретни отговори на вашите въпроси от лекторите. 

След като завършите своята регистрация успешно, ще получите благодарствен мейл, в който ще намерите потвърждение за вашата регистрация и допълнителна информация за провеждането на конференцията.

 

При заплащане на билет с платежен метод "Карта", ще получите автоматичен мейл за успешно плащане и линк за Facebook групата, в която ще се проведе събитието.

 

При заплащане на билет с платежен метод "Банков превод", ще получите автоматичен мейл с данни за банкова сметка. След извършване на вашето плащане, член от нашия екип ще се свърже с вас за потвърждение и ще ви изпрати линк за участие в събитието.

 

За всяко плащане се издава опростена фактура без начислено ДДС.

1/ Конференцията ще се проведе изцяло онлайн с лектори и практически презентации от по 30мин.

2/ Конференцията ще се излъчи в затворена Facebook група с професионален streaming software

3/ Всеки участник, който заплати участието си в конференцията, ще получи благодарствен мейл, в който ще има линк за затворената Facebook група, в която ще се излъчат на живо всички лекции

4/ Тъй като групата е затворена, всеки участник ще трябва да попълни заявка за участие. За да проверим автентичността на всяка регистрация, е нужно да предоставите своя телефонен номер, с който сте направили своята регистрация за събитието.

5/ Проверката и одобряването на достъпа до групата ще се осъществява от нашия екип в работно време от 9:30ч до 18:00ч. За регистрирани участници извън работно време, одобрението в групата ще се случва на следващия работен ден.

Всеки, който желае да подкрепи нашата конференция, може да се свърже с нас на тел: 0896 235 344 или admin@digitalpro.bg с тема: "Спонсор за Facebook конференция 2021"