ПРОГРАМА
Откриване на конференцията
*На живо в затворена Facebook група чрез софтуер за онлайн събития
"6 грешки при създаване на маркетинг стратегия, които може би правиш, но не знаеш"
Успехът на даден бизнес зависи пряко от неговата маркетинг стратегия. След 15+ години опит, хиляди проведени срещи с клиенти и работа с над 400 големи компании, Мартин Попов ще ни сподели кои са най-честите стратегически грешки, които бизнесите правят в различните етапи от тяхното развитие, и как да ги избегнем.
"Как да се справим успешно с всички промени през 2021г"
През последната година хиляди нови бизнеси започнаха да рекламират, a Facebook направи множество промени в платформата. Цената на рекламата и конкуренцията се повишиха. Виктор Стоилов ще ни сподели всички новости, своите добри практики за ефективни реклами и върху какво трябва да се фокусираме за по-добри дългосрочни резултати.
"Моите изпитани съвети за по-добри Performance кампании във Facebook"
След близо 8-годишен опит в областта и успешни кампании за големи брандове като Sport Depot, Cannon, Национална лотария, Gala Collezione, Фантастико и други, Гала Цонева ще ни сподели своите изпитани добри практики за по-ефективни реклами, подкрепени с примери за отлични резултати, постигнати с нейни клиенти.
"Рекламен Creative, който провокира действие"
Благодарение на своя дългогодишен опит в дигиталния маркетинг, както и ежедневните консултации с клиенти и разговори с колеги от Facebook, Борислав научава водещите принципи, които правят една реклама успешна. Той ще сподели с нас как да създадем ангажиращ Creative, който грабва интереса и кара потребителите да действат веднага, както и списък с препоръки директно от Facebook.
"Facebook Conversion API - измерване и персонализиран маркетинг без бисквитки"
С наближаването на края на third-party бисквитките, онлайн маркетингът неизбежно ще претъпи промени. Как ще проследяваме ефективност и ще правим персонализирана реклама? Алекс Георгиев разказва за новите възможности през призмата на Facebook CAPI.
ОБЕДНА ПОЧИВКА
“Нашата 7-цифрена Product Launch стратегия”
Как да привлечем вниманието, когато никой не ни познава? Как да се отличим от конкуренцията? Как да накараме хората да купят нашия продукт бързо? В своята лекция, организаторът на конференцията - Стилиян Запорожанов, ще ни сподели иновационната Product Launch стратегия, която неговият екип използва за създаване на нечестно предимство и генериране на 7-цифрени резултати за последната година.
"Троен дневен оборот и двойни регистрации за рождения ден на Mania.bg - идеи за еднодневна акция във Facebook"
През годината традиционно има няколко известни “повода за пазаруване”, като Черен петък и Коледни намаления. Кристина Радева от Netpeak споделя как да създадете такъв повод за вашия бизнес, как да го “добавите” в календара на потребителя, как да го промотирате и какви резултати може да донесе това.
"Как да създадем успешен „магнит“ и ефективна Facebook реклама за привличане на B2B и B2C клиенти"
В България малко B2B бизнеси успяват да привличат успешно клиенти от Facebook. Причината е, че не знаят как. Жени и Нона ще ни споделят своя процес за създаване на атрактивни "магнити" с дизайн и послания към тях, както и как успешно да синхронизираме работата на маркетинг екипа и търговците за максимален успех на кампанията.
"Как планират големите и какъв е ключът за потребителското сърце"
Чудите ли се как планират водещите компании? Какви са предизвикателствата за тях, как залагат целите си, избират подход и мерят успеха в кампаниите си? Мирослава Станева ще ни сподели интересни и конкретни примери от eMAG България за това не само как да продаваме, но и да изградим връзка с клиентите си.
ПОЧИВКА
"Маркетинг стратегия и продажби на високоплатени услуги във Facebook"
Чудиш се дали можеш да накараш клиент да купи скъп продукт или услуга с Facebook реклама? Фитнес инфлуенсърът и предприемач Станислав Чакъров ще ни сподели как с неговите партньори и екип създават ефективна маркетинг фуния, с която успяват да продават своята високоплатена услуга с 4-цифрена сума, удвоявайки бизнеса си всяка година.
"Новости и тенденции в Instagram"
Последната година донесе солиден брой качествени промени и в Instagram. Как използването на Reels може да допринесе за повече ефективност в маркетинг усилията ни? Кои са най-важните фактори за повече видимост на постовете ни по последни данни от Instagram? Как да увеличим продажбите с помощта на линкове в Story? Отговорите ще ни даде консултантът по дигитален маркетинг Вик Динев.
"От 0 до 10 000 последователи в Instagram"
Искаш да научиш как да развиеш своя личен или бизнес профил в Instagram? С над общо 200,000 последователи в Instagram, Linkedin & Youtube, Храбрен Банков ще сподели конкретен процес, който ще ти покаже как да достигнеш 10,000 последователи по най-краткия начин с 2 подхода за растеж, които повече хора дори не знаят, че съществуват.
"Бъдещето на Дигиталния маркетинг и Facebook рекламата"
Една от най-известните и успешни дигитални маркетолози в света - Molly Pittman, ще сподели в интервю своите работещи практики за създаване на кампании, рекламни послания и съвети от нейната практика. Ще чуем негйната прогноза за бъдещето на Facebook рекламата и дигиталния маркетинг след iOS 14.